Marketing Angels
Autors: Marketing Angels
Tēmas: Zīmola izveide
Publicēts: 12.05.2020
Dalīties Facebook Linkedin

Zīmola audits – cik stiprs jūsu zīmols digitālajā vidē?

Esam izveidojuši īsu un vienkāršu testu, kas ātri palīdzēs diagnosticēt jūsu zīmola spēku kopumā, kā arī tā klātbūtnes spēku digitālajos kanālos. Testējiet paši, iesaistiet kolēģus un pilnveidojieties kopā!

Atbildiet uz 9 vienkāršiem jautājumiem par jūsu uzņēmuma zīmolu un tā mārketingu. Tests aizņems aptuveni 2-3 minūtes.
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Atpakaļ
Tālāk
Jāpārdomā, ar ko jūsu uzņēmuma zīmols patiešām atšķiras no pārējiem konkurentiem, un kāpēc klientam būtu jāizvēlas tieši par labu jūsu uzņēmuma zīmolam. Zīmola klātbūtne digitālajos kanālos ir viduvēja. Aktivitātes notiek, taču tām pietrūkst fokusa un konkrēta plāna. Tavam zīmolam noderētu pārdomāts digitālā mārketinga plāns, kas ilgtermiņā rezultētos zīmola pamanāmībā, atpazīstamībā un, protams, arī produkta vai pakalpojuma pārdošanās. Atceries - ja klientam patiks zīmola aktvitātes un saturs digitālajā vidē, tam visticamāk patiks arī pats zīmols.
Zīmola stāsta nav vai tas ir ļoti vispārīgs. Nepieciešams izstrādāt zīmola stāstu un definēt tā atšķirīgumu no konkurentiem. Atcerieties, ka mūsdienās uzvar kompānija nevis ar labāko produktu, bet ar labāko stāstu. Zīmola klātbūtne digitālajos kanālos ir vāja vai neeksistējoša. Atceries - ja zīmols nav atrodams internetā, tā eksistence ir apdraudēta kā tāda.
Jūs esat ceļā uz savu unikālo zīmola stāstu un žilbinošu performanci digitālajos kanālos, un, iespējams, palicis tikai pavisam nedaudz, lai šo dimantu pieslīpētu un padarītu mirdzošu uz pelēkās konkurences fona.
security code
Atpakaļ
Tālāk

 

Marketing Angels
Autors: Marketing Angels
Tēmas: Zīmola izveide
Publicēts: 12.05.2020
Dalīties Facebook Linkedin