Tirdzniecības centri Damme, Dauga, Jugla, A7
Vienota mārketinga stratēģija sešiem tirdzniecības centriem
Vienota mārketinga stratēģija sešiem tirdzniecības centriem
“Riga Norge” ir Norvēģijas uzņēmums, kas pārvalda vairāku iepirkšanās centru darbību Latvijā (“Damme”, “Jugla”, “A7”, “Tukums”, “Rēzekne” un iepirkšanās centrs “Dauga” Ogrē (no 2017.gada tirdzniecības centrs pārgājis “OK Īpašumi” īpašumā)). Uzņēmuma mērķis ir iespējami efektīvi pārvaldīt mārketinga procesus visos sešos iepirkšanās centros bez savas iekšējās mārketinga nodaļas.
Mūsu veikums:
Mēs veicām pētījumu par konkurentiem un klientu iepirkšanās paradumiem, kā arī segmentējām iepirkšanās centrus atbilstoši izmēram, atrašanās vietai un klientu pamatojumam par to, kādēļ viņi iepērkas tieši tur. Pēc tam izstrādājām katram iepirkšanās centram mārketinga stratēģiju, pamatojoties uz tā izmēru, budžetu un konkrētajai atrašanās vietai piemērotākajām mārketinga aktivitātēm.
Lai efektīvi izmantotu mārketinga budžetu, izveidojām vienotu mārketinga stratēģiju un aktivitāšu plānu visiem iepirkšanās centriem, izmantojot vienādas radošas idejas visos centros un diferencējot aktivitāšu daudzumu saskaņā ar centra budžetu. Tā rezultātā klients saņēma efektīvu mārketinga stratēģiju un aktivitāšu plānu katram centram ar konkrētām akcijām, pasākumiem, izpildes laikiem un budžetu.
Mūsu veikums:
Četru veiksmīgas sadarbības gadu laikā (un sadarbība joprojām turpinās) veicām pilna spektra mārketinga aktivitātes: sezonālās reklāmas kampaņas aktīvas iepirkšanās periodos, stilista izveidoti piedāvājumi, loterijas ar dažādu balvu izlozi un citas pārdošanas veicināšanas aktivitātes. Tāpat organizējām arī BTL aktivitātes, piemēram, radošās darbnīcas bērniem, bērnu koncertus un pat operdziedātāju zibakciju. Četriem iepirkšanās centriem pārvaldījām ikdienas Facebook komunikāciju un reklāmu, lai patstāvīgi audzētu sekotāju bāzi.
Pārdomāti mārketinga plāni un profesionāli izpildītas mārketinga aktivitātes palīdzēja palielināt klientu plūsmu iepirkšanās centros, kā arī veidoja iecienītu iepirkšanās un izklaides vietu tēlu vietējā apkārtnē.