Sasniedz plašu auditoriju visos Meta ekosistēmas produktos
Izmantojot Meta Ads, Tavas reklāmas tiks rādītas ne tikai Facebook sociālajā tīklā, bet arī citos Meta produktos, tostarp Instagram, WhatsApp, Messenger un Meta Audience Network. Mēnesī Meta platformas produkti visi kopā piesaista vairāk nekā 3 miljardus aktīvo lietotāju.
Mērķēta reklāma
Meta Ads jeb Facebook Ads, pamatojoties uz demogrāfiskiem datiem, interesēm, uzvedību tiešsaistē un citām mērķēšanas iespējām, ļauj sasniegt arī nišas auditorijas. Reklāmas redzēs tikai tie cilvēki, kuriem tās visticamāk interesēs, un viņiem ir potenciāls kļūt par Taviem klientiem.
Izmērāmi rezultāti un veiktspējas izsekošana
Pareizi uzstādīts Facebook Pixel ļauj izsekot pirkumus, pieteikumus un citas darbības Tavā mājaslapā. Papildus Pixel, Meta iesaka izmantot Conversion API, lai uzlabotu konversiju izsekošanu, apkopojot datus tieši no servera uz Meta platformu.
Dažāda formāta reklāmas
Dažādie formāti - attēlu reklāmas, video reklāmas, karuseļa reklāmas, produktu katalogi, kolekcijas ļauj izveidot vizuāli pievilcīgas un informatīvas reklāmas, kas piesaistīs uzmanību un mudinās lietotājus veikt vēlamo darbību.
Budžeta pārvaldība
Meta Ads reklāmas platforma nodrošina detalizētu kontroli pār reklāmas budžetu. Var noteikt dienas budžetu, kopējo budžetu kampaņām, un pat konkrētus maksājumu limitus reklāmām. Tas ļauj optimizēt budžetu un kontrolēt tā izmaksas.
Detalizēta analītika
Meta Ads piedāvā detalizētu analītiku, kas ļauj izsekot reklāmu kampaņu veiktspēju un veikt nepieciešamās korekcijas, lai uzlabotu rezultātus.