Strategija, planavimas ir analitika

Digitālā mārketinga stratēģijas izstrāde un WEB analītika

Veiksmīga komunikācija interneta vidē nav iedomājama bez rezultātu rūpīgas izsekošanas. WEB analītika palīdz objektīvi izvērtēt atdevi no katra komunikācijas kanāla un uzzināt daudz vērtīgas informācijas par savu mērķauditoriju un tās uzvedības paradumiem. Šī informācija ir jebkura uzņēmuma digitālā mārketinga stratēģijas pamats.

Digitālais mārketings – kas ir iekļauts stratēģijas un plāna izstrādē:

  • SMART mērķu izvirzīšana,
  • Efektīvāko reklāmas kanālu izvēle,
  • Auditorijas segmentēšana,
  • Reklāmas ziņu izveidošana katram pārdošanas piltuves posmam.

Cenas:

Esame pasiruošę išklausyti

Užpildykite trumpą paraiškos anketą ir mes tikrai greitai su Jumis susisieksime
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Šis ir obligātais lauks
Warning Lūdzu, piekrītiet mūsu privātuma politikai
Success

Ačiū!

Jūsų žinutė gauta.
Susisieksime su jumis kuo greičiau.